2012. április 7., szombat

Monika Feth: Az eperszedő


Ismertető:

Amikor kiderül, hogy barátnőjét, Carót meggyilkolták, Jette nyilvánosan bosszút esküszik – és ezzel felhívja magára a gyilkos figyelmét. A férfi udvarolni kezd Jettének, és a lány beleszeret anélkül, hogy sejtené, valójában kivel is van dolga. Igazi csemege thriller-rajongók számára!

Az alaptörténet alapján egy izgalmas thrillerre számítottam, ám a cselekménysorozat csalódást okozott. Sokkal több lehetőség volt ebben a sztoriban, de az írónő nem élt vele kellőképp. A történet túl laposra sikeredett, a cselekmények, léthelyzetek kidolgozatlanok maradtak számomra. Bizonyos dolgokra Monika Feth nem fektetett akkora hangsúlyt, mint amit én elvártam volna. A változatos karakterek valamelyest feldobták a művet, bár voltak érdekes személyiségek, akik nem igazán érintettek meg. Nem nevezném thrillernek, nem váltotta ki belőlem azt a borzongást, amit ettől a műfajtól elvárnék. Caro jelleme segített az előrehaladásban, miatta éreztem csak késztetést arra, hogy tovább olvassam az elkövetkezendő sorokat. Be kell vallanom, leginkább Caro versei fogtak meg, s miattuk vélem úgy, hogy nem volt haszontalan elolvasnom a könyvet. A többnézőpontúság tetszett, viszont az E/1. és E/3. közötti váltakozások személy szerint zavartak. Az írónő stílusát sem nevezném nekem valónak. Szó, ami szó: számomra csalódás.

Kedvenc részlet:

„FÁJDALOM
és néha
több kell
mint a kevéske
élet
néha
tűznek kell
égetnie bőröm
hogy tudjam
még itt vagyok”

Nincsenek megjegyzések: