2012. április 7., szombat

Christina Dodd: A baj magassarkúban érkezik



Ismertető:

Amikor Brandi Michaels rájön, vőlegénye azért repült Las Vegasba, hogy feleségül vegye a barátnőjét, zálogba csapja a jegygyűrűjét, vesz magának egy csábos ruhát, és egy fülledt éjszakát egy Roberto Bartolini nevű jóképű olasz idegen karjai közt tölt. Amikor Brandi egy gyilkos célpontjává válik, nincs más lehetősége, mint Robertóhoz fordulni – a férfihoz, aki vagy a megmentője, vagy a bukása lesz. Egy dolog azonban biztos: harc nélkül nem adja meg magát.

Céltalanul bolyongtam a könyvtárban, egyik könyvet a másik után helyeztem vissza a polcokra az ismertetők alapján. Percről-percre váltam egyre lehangoltabbá, hogy a mai vadászatom kudarcba fulladt, mikor is megpillantottam. A borítóba első látásra beleszerettem, s eme rajongásom azóta is helytálló. Tartalmát tekintve egy könnyed olvasmánynak véltem, és azt kaptam, amire vágytam. Talán még többet is. A szerzőt mindezidáig nem ismertem, de a stílusa kétségkívül lehengerlő. A történetet párbeszédekkel teszi dinamikussá, csakis annyi leírást alkalmaz, amennyi szükséges. Én személy szerint nem rajongok a hosszas leírásokért. A cselekmény követhető, egy kis fordulattal a végén. Akik akcióra éheznek, ne ezzel a könyvvel próbálják kielégíteni éhségüket, mert csalódniuk kell. A karakterek változatosak, színesek. A kedvenc szereplőm Nonno volt. Ki ne vágyna egy ilyen nagypapára? A best of rész természetesen a vége… amikor Roberto felbukkan Brandi irodájában… Ez a rész megmosolyogtatott. És valljuk be, titkon sok nő vágyik ilyesmire.

Kedvenc rész: „ A szerelem túléli a megpróbáltatásokat és a csapásokat, de a nevetés hangjára elsorvad.”

Nincsenek megjegyzések: